Väger 57 kg..


Hejsan! Jag är en 15 åring tjej som ska bli så smal som möjligt tills sommaren, ni blogg läsare
får hänga med mig på mitt äventyr! Just nu väger jag 57kg och är 155cm lång.. Inte bra. Idag
och imorgon är det min sista dag ska fick vrål äta.. Från och med Torsdag kommer jag träna, hoppa över så mån
ga måltider som möjligt.. ♥



Såhär ser min kropp ut just nu.. Stora feta lår, bred kropp och ser dålig ut helt enkelt..
Måste skärpa mig! Vad fan är det jag proppar i mig. Massa mat hela tiden. Sen så har man
ju fått massa finnar och allt. Nej från och med imorgon skärpning tills sommaren så är det!!!!!



Tills sommaren ska jag nå denna smala kropp!.. ♥



Kommentarer
Postat av: Lindah Marie

Men herregud, du ser ju så smal & fin ut tjejen!!

Varför vill du ha anorexia, tycker du det är nåt att sträva efter!!??



Ärligt du ser inte ut att väga 57 kg till 155 cm, du ser ut att kanske väga 47-50!!

2011-01-26 @ 18:35:21
URL: http://lindahmaries.blogg.se/
Postat av: Erika.

nej vad hemskt! du är jättefin ju! :-(

jag väger 4 kg mindre än dig och är 173 cm, men har alltid varit gränsen till anorektisk. det är ingen plats man vill vara på. tro mig..

2011-01-26 @ 19:30:23
URL: http://rikabus.blogg.se/
Postat av: Ingrid

visst kan det vara snyggt med smallt ..

jag själv är 18 år 159cm och väger 54 kg , vägde som max 64kg och då kunde ja klaga !



härligt att du vågarf lägga upp bild på dig själv ( neutral)



gå på diet då , men svält aldrig dig ( jojobanta är helt fel )

( käka nytigt och motionera finns iget bättre) tills du kommer till din ideal vikt <3 hoppas du stanar där sen ..



kolla in mina blogg http://spillan.blogg.se/

2011-01-27 @ 02:05:08
URL: http://spillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan är du helt sjuk i huvvet eller!!?? Jag kan inte fatta att en söt tjej som du vill se ut som det där jävla skelletet! Jag har haft en syrra som hade anorexia i två år det var HELVETET hon låg på akut motagning och hotade med kniv och att rymma om hon behövde äta! Du är en sån jävla idiot! Hon gick i åttan och vägde ca 30 kg och höll på att dö! Fattar du det eller?! Det är inte bara du som utsätts för helvetet alla du känner också!

2011-01-27 @ 08:08:32
Postat av: Sofia

Men lilla gumman, du är hur vacker som helst och du kommer inte bli vackrare av att gå ner i vikt. Du kommer bara må dåligt och hamna i en ond cirkel. Det finns inget vackert med att se ut som modellen där nere. Hon kan dö när som helst eftersom hon se ut så där. Sluta väga dig och njut av livet. Vikten är bara en siffrA och bevisar inte om någon är tjock eller smal. Det handlar om muskelmassa, benstomme. Snälla du, prata med någon.

2011-01-27 @ 13:43:07
URL: http://slipadestenar.blogg.se/
Postat av: l

du kommer ångra dig som fan. jag har varit i anorexihelvetet. det finns ingenting jag ångrar mer. du förstör ditt liv. dina föräldrar kommer tappa förtroende för dig. de kommer tvinga dig att vara hemma i stället för att gå ut och träffa kompisar, de kommer att ständigt finnas vid din sida. tro mig, jag VET. jag har varit där.

2011-01-27 @ 16:15:10
Postat av: Ellie

För din egen skull, gör det inte! Det finns inga genvägar utan att kroppen tar skada. Vill du få sjukdomar, åldras och i värsta fall dö i förtid?

Det är bättre att äta hälsosamt och träna så kommer du få en smal men stark kropp utan att förstöra ditt liv.

2011-01-27 @ 20:20:35
Postat av: Sandra

Hoppas denna blogg är ett skämt. Du är för jävlig som människa att du ens döper en blogg till detta som om anorexia är något att skämta om eller sträva efter? Vet du vilket helvete vi som haft det har gått igenom??? Jag har blivit infertil, dvs jag kan inte få barn idag. Vet du hur mkt jag gråter om dagarna och nätterna över detta? Vet du hur hemskt det känns att se alla vänner få barn och veta att jag själv bär ansvaret för att vi inte kan bli med barn? Vet du hur luden jag är för att jag haft det? När jag gick ner för mkt så blev jag helt hårig och det har INTE försvunnit det gör det inte för alla. Överjävligt problem. Vet du att jag idag som 28-åring lider av mild benskörhet till följd av min anorexia?! Fan vad du gör mig ledsen.

2011-01-28 @ 23:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0